the final countdown - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Michelle Rooij - WaarBenJij.nu the final countdown - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Michelle Rooij - WaarBenJij.nu

the final countdown

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

28 Maart 2016 | Nederland, Hoofddorp

Hallo allemaal, of zoals ze in Tanzania zeggen Hujambo!

Nog een weekje en dan gaat het grote avontuur beginnen! Volgende week om deze tijd heb ik er een vlucht van 10,5 uur op zitten en ben ik aangekomen op mijn eindbestemming: Dar es Salaam, Tanzania! De zenuwen beginnen nu af en toe toch wel een beetje toe te slaan, maar het is een gezonde spanning. Ik ben heel benieuwd naar alles wat Tanzania te bieden heeft: het land, de mensen en de cultuur. Tot nu toe ben ik alleen nog maar naar westerse landen op vakantie geweest, dus dit is wel even iets heel anders. Naast dat ik benieuwd ben naar het land zelf ben ik natuurlijk ook heel benieuwd naar het project waar ik terecht kom en wat daar allemaal van ga leren! Buiten dat ik geloof dat dit een ontzettend mooie ervaring gaat worden heb ik niet echt specifieke verwachtingen. Ik ga er open in en laat alles op me af komen.

Misschien leuk om te vertellen wat ik nu precies in Tanzania ga doen: gedurende 12 weken zal ik als vrijwilliger aan de slag gaan op een school voor speciaal onderwijs. Hier zal ik helpen met lesgeven en bij alle andere dagelijkse activiteiten die er uitgevoerd worden. Hoe en wat ik precies ga doen weet ik nog niet, maar daar kom ik volgende week snel genoeg achter en zodra ik dat weet zal ik daar natuurlijk iets over laten weten!

Wat ik aan voorbereiding kon doen heb ik gedaan en deze week staat dus vooral in het teken van afscheid nemen. Afgelopen zaterdag heb ik een groot deel van mijn familie voor het laatst gezien en gister was mijn laatste werkdag bij de Albert Heijn. Deze week zal ik ook mijn vriendinnen en huisgenoten voor het laatst zien. Het voelt allemaal nog wel een beetje onwerkelijk, maar ik heb er vooral heel veel zin in!

Ik zal proberen deze reisblog een beetje bij te houden en jullie op de hoogte te houden van wat ik allemaal mee maak! :)

Liefs,

Michelle

  • 28 Maart 2016 - 22:19

    Martine Alblas:

    Oee oee leuk om je te volgen

  • 28 Maart 2016 - 22:19

    Lian Van Helden:

    Hoi Michelle,
    Heel veel succes daar en geniet van deze bijzondere ervaring.
    Lieve groetjes uit Veldhoven

  • 30 Maart 2016 - 09:04

    Ronald Dorien Roos En Naomi:

    Hè Michelle, wat gaaf om te lezen wat je gaat doen. We zijn heel nieuwsgierig naar je belevenissen in Tanzania en gaan je zeker proberen te volgen!

  • 04 April 2016 - 09:14

    Valerie:

    Nou meis, daar ga ja dan.
    Heel veel succes in tanzania namens ons.
    En nog maals ik vind het TOP dat je dit gaat doen.
    Ik denk aan je liefs en dikke knuffel Valerie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Vanaf 4 april t/m 26 juni zal ik naar Tanzania afreizen om daar vrijwilligerswerk te gaan doen met kinderen met autisme.

Actief sinds 28 Maart 2016
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 3363

Voorgaande reizen:

04 April 2016 - 26 Juni 2016

Michelle naar Tanzania

Landen bezocht: